úterý 25. září 2012

Comic Heroes Are Rescuing Europe & maribor

Když jsem zjistil, že mě čeká týden ve Slovinsku, přirozeně jsem si hned jako první vzpomněl na Maribor. Tohle malebné město na řece Drávě je letos evropským městem kultury, což ještě zvýšilo mé očekávání. Chvíli po příjezdu jsem si všiml plakátů na výstavu v Umetnostna galerija Maribor s názvem Stripovski junaki rešujejo Evropo. Zaujat slovem stripovski a výraznou kresbou na plakátu vydal jsem se směrem ke galerii. Nemýlil jsem se. 


Následuje malý fotoreport. Omluvte sníženou kvalitu fotografií – jednak tam bylo šero a pak nejsem moc dobrý fotograf.


první komiks viděný po příjezdu do Mariboru





plakát k výstavě před galerií














Kdo by tohoto hrdinu nepoznal? ;)

Bohužel to není originál od Moebia.. přesto moc pěkná záležitost..





a na konec pěkný piktogram před mariborskou univerzitou


Více se o této výstavě včetně výčtu vystavených umělců můžete dozvědět na této adrese. 

Stay tuned.














Žádné komentáře:

Okomentovat