úterý 6. března 2012

K blogu atd.

Přemýšlel jsem nad tím, že bych měl uvést pár věcí, které s mým blogem souvisí.

Tak za prvé: Spoustu informací jsem posbíral na síti, snažím se veškeré údaje srovnávat a kontrolovat na více místech. Také hodně údajů, které budu zveřejňovat mám z různých dokumentů, interview, novinových (internetových) článků apod. Také zde platí, že se snažím, aby údaje byly pravdivé a nezkreslené. Je však možné, že se to stane. Pokud ano, a na něco narazíte – neváhejte v komentářích zanechat zprávu, já udělám vše pro nápravu.

Tak za druhé: Spousta materiálu je anglofonního původu. Angličtině se věnuji, avšak nejsem profesionální překladatel a mé schopnosti jsou omezeny. Stejně jako v prvním případě se snažím o věrohodnost a pravdivost. Pokud naleznete chybu, či nějaký rozpor – platí, co v prvním případu – zanechte zprávu v komentářích.

Tak za třetí: Jelikož mám tendenci psát články dlouhé, budu je dělit. Abych tak mohl přispívat častěji, nikoli však prázdněji.

Tak za čtvrté: Občas se mi do toho recenzování, medailonků autorů, přimíchá i nějaká má práce. Časem ji možná oddělím na samostatný blog. Zatím však ponechám jak jest.


Pokud se bude líbit pište a navštěvujte. Pokud se nebude líbit pište taky. Konstruktivní kritika vítána, nekonstruktivní si nevšímám.

Good night and good luck.
M.


Žádné komentáře:

Okomentovat