pondělí 16. dubna 2012

A tak dále... #1

Pád – Aurel Klimt

Tento blog nese název Komiks atd. Nyní přiblížím, co se skrývá pod tím „atd“. Pod touto hlavičkou budu přispívat a zveřejňovat věci, které mne zaujaly, líbí se mi či mne inspirují. Dnes to bude krátký animovaný film, který je dílem Aurela Klimta. Film je inspirován povídkami Daniila Charmse. Oba tvůrce mám v oblibě. Doporučuji k přečtení sbírku povídek, básní, črtů a deníkových výtažků Daniila Charmse s názvem Čtyřnohá vrána a jiné taškařice.  

Přemýšlel jsem, zda bych neměl mít výčitky svědomí za šíření díla bez autorova svolení. Pak mne napadlo, že tento krátký animovaný film na Noze nepoběží, na ČT možná někdy, v kině – kéž by. Při tomto pomyšlení mě výčitky opustily a jal jsem se jej šířit.




Dobrou a dobrou.

Žádné komentáře:

Okomentovat